International Marketing
International Marketing

International Marketing

Buch, Englisch, 384 Seiten, Palgrave Macmillan

Autoren: Prof. Dr. Klaus Backhaus, Prof. Dr. Joachim Büschken, Prof. Dr. Markus Voeth

Erscheinungsdatum: 2004

ISBN: 0333963881


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Palgrave Macmillan

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"International Marketing" is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. It focuses upon international marketing primarily as the co-ordination of a company's different national marketing programmes. How can, for example, an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets? What impact does the exchange of goods and information across borders by customers have? What effect can "going international" have on an international cost position? How can lead markets act as a guide to future developments in other countries? "International Marketing" takes a comprehensive look at all the underlying concepts, using a wealth of truly European examples and substantial case studies.

Prof. Dr. Klaus Backhaus

DE, Münster

Leiter des IAS

IAS Institut für Anlagen und Systemtechnologien

Publikationen: 8

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Prof. Dr. Joachim Büschken

DE, Ingolstadt

Inhaber des Lehrstuhls

Katholische Universität Eichstätt Wirtschaftswissenschaftl. Fakultät Lehrstuhl für Absatzwirtschaft und Marketing

Publikationen: 4

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Prof. Dr. Markus Voeth

DE, Stuttgart

Inhaber des Lehrstuhls

Universität Hohenheim Institut für Betriebswirtschaftslehre Lehrstuhl für Marketing

Publikationen: 8

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