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Pressestimme: 2007
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While marketing theories provide some justification for the common practice of setting 9-ending prices, the...
Beitrag: 2007
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Semiparametric Multinomial Logit Models for Analysing Consumer Choice Behaviour
The multinomial logit model (MNL) is one of the most frequently used statistical models in marketing...
Beitrag: 2007
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We investigate whether the latent class multinomial logit choice model with segmentspecific linear utility...
Beitrag: 2007
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Commitment vs. Net Promoter Score / Stefan Ruf, Anovum Zürich
A Comparison: Conversion ModelTM (CM) vs. Net Promoter Score (NPS)
Autor: lic. rer. pol. Stefan Ruf
The link of "the ultimate question" to future business performance is more than...
Vortrag: 2007
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Studie IT-Marketing 2006/20007
Autor: Prof. Dr. Michael Bernecker
Nur wenige Unternehmen der IT-Branche sind in der Lage, ihre Positionierung zu benennen und damit auch ihre...
Studie: 2007
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La universalidad de las expectativas
Autor: Dr. Philipp Hillenbrand
El proceso de decisión de compra del consumidor es un tema esencial para entender las determinantes...
Beitrag: 2007
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Ich sehe das, was du nicht siehst
Emotionalität derBildwelten von Werbung besser nutzen
Autor: Dr. Uwe Lebok
Werbewirkung setzt voraus, dass ein Konsument die Kommunikationsinhalte (emotional) an sich heran...
Beitrag: 2007
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Ich weiß, dass es wirklich hilft
Hebelwirkung durch eindeutige Glaubensbekenntnisse im Gesundheits- und Kosmetikbereich
Autor: Dr. Uwe Lebok
Beitrag: 2007
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